RECHERCHE DE LA PATERNITÉ
Otokar Fischer
Básně v knize Rýmy:
- TYPY LYRIKŮ
- MLADÉMU UMĚLCI
- MOTTO
- DIALOG METAFYSICKÝ
- ŠAMBERKOVA RADA
- PĚTKA KROTÍ LVA
- NA STRANDU
- SYLT
- TANEC MRTVÝCH
- RADA
- LEKCE SEISMOGRAFICKÁ
- KOLOZPĚV
- KDYBY...
- „NA OKRAJ SVĚTOVÉ REVOLUCE“
- DUMA při literárních přednáškách, které Společnost pro kulturní a hospodářské sblíženi s novým Ruskem pořádala l. P. 1925 v posluchárně filosofické fakulty v domě Kaulichově
- DIE WACHT AUF STADITZ
- „DEUTSCHLAND, EIN WINTERMÄRCHEN“
- OPOMENUTÝ
- TVÁŘE MĚST
- BOROVÝ-OBLOMOV
- GENERAČNÍ
- UZNÁNÍ DE FACTO
- K SITUACI EVROPSKÉ POESIE
- Z LITERÁRNÍ CHEMIE
- SV. JANA NEPOMUCKÉHO SLZA I NADĚJE
- VIRTUOS
- L’HOMME DU MONDE
- NA SLAVNÝ MOTIV
- ENTENTE CORDIALE
- TITÉŽ PROTI „KRITICE“
- DEFINICE
- NOVINÁŘ BÁSNÍKŮM
- PRAŽSKÁ DRAMATURGIE NA SKLONKU SAISONY 1921/1922
- POLEMIK
- ČESKÁ POLEMIKA
- PROTEST V POLEMICE
- JOSEFŮV SEN
- BÍDA ČESKÉHO DRAMATU
- JEN – KRITIK
- KRITIK RASOVÝ
- EVROPSKÝ FORMÁT
- NEDĚLNÍ DÍTĚ
- NÁVRAT MLÁDÍ
- STŘEDISKO ODSTŘEDIVÝCH
- RECHERCHE DE LA PATERNITÉ
- JARO H.
- DIALOG DRAMATIKŮV S NEDRAMATIKEM
- ROZHOVOR S AUTOREM
- DRAVEC PŘED ZRCADLEM
- NA PRVNÍM BALKONĚ 1924
- HYMNA DRAMATURGICKÁ 1927/28
- SVĚDOMÍ
- ACTA SANCTORUM
- Z NOSTICKÉHO PALÁCE
- O’NEILL
- G. B. S. O SOBĚ
- NADSTRINDBERG O „SLEČNĚ JULII“
- REINHARDTŮV MIRAKL VE VARIÉTÉ
- JEŠTĚ MIRAKL
- GLOSY K „OTCI“
- OTEC „OTCE“
- DĚLBA PRÁCE
- V KLUBU ROZVEDENÝCH
- JOSEPHSLEGENDE
- PRAŽSKÁ DRAMATURGIE 1930/31
- EDUARD KOHOUT
- ZAKOPAL
- KARLU DOSTALOVI
- KAREL VÁVRA HRAJE
- KAREL VÁVRA ODCHÁZÍ
- KAREL VÁVRA NA ONOM BŘEHU
- ZA MARIÍ HÜBNEROVOU
- ANNA IBLOVÁ
- TENOR
- SELADON PŘEDMĚSTÍ
- TRAGIKA TRAGIKOVA
- VYDRŮV TARTUFFE
- VYDRŮV TYBALT
- VYDRŮV EDGAR (TANEC SMRTI)
- HILAR NA VINOHRADECH
- OSKAR NEDBAL DIRIGUJE
- V. VYDRA ST.
- V. A W. NA TOURNÉE
- OD PŘEMYSLOVCŮ K OTROKŮM
- MUŽ, KTERÝ NEMÁ KDY
- TÁZAVÝ
- DIVOKÝ
- BEDŘICH VÁCLAVEK, „OD UMĚNÍ K TVORBĚ“
- DOBRÁ RADA
- MACHAROVO „SATIRICON“
- HLAS INDIVIDUALISTICKÉHO SKEPTIKA K HÁDÁNÍ O LIT. GENERACÍCH
- MELODIE NAD ARTHUREM SCHNITZLEREM
- ZA F. GUNDOLFEM
- MOTIV Z ANTIKY
- OBRANA ÚTOKEM
- PSÁNO POD PSEUDONYMEM
- JAK SE DĚLÁ EPIGRAM
- NA STEJNÝ MOTIV
- KOREKTURA
- ODVOLÁNÍ