K degeneraci vkusu.
V tom systém, degenerujete vkusu výš
doby a niveau productu oceny
debutů chválou neshodných, chic týž
v všem, intriganti soutěže tož scény.
Bludička kolísavá soud chví v tíž
a křepčí publica pak, zavedený
encomiast stádu podobá se spíš,
jež nemá pastýře ni vůdce v špic, zmýlený.
Dle plodu poznáte je... Evesprid
zda žeň to zlatá. Soudu, mnění
proč rozchází se jich? Kaviár žďají,
koření přílišné kés vtipu, za to majímají,
žďá scelett techniky je faiblu. V mžení
čím Bacchos v pouť byl v pól, v soud skojen, syt?
Jsou abonováni na model krásy v zmdlení?
FIN.
8
Tableau de matineè fasciclu a livraisonu
z serie a řady pleiony suplementární a pleiony monocyclid a mistrovských edicí sonett. a inscriptivních:
I. Thaliiny retirace a persiflage tragické: Ó božská kulisnice krásy... Hle, v kořán Haemu brána... Ó mythů věže, legend z retirací... Jak Pierra klne... Ký model tragičnosti... Accreditujte scény dialog... V proudu díla. Onyx travestie a její rek. Rozsudek i poznání odbornosti. Zpět k fíku, přírodě... Epilog kruhu a cyclu hudby smíchu menady.
II. Jak se zmij menady směje: Nápis na sargofag mima. Phyllis se směje! Zlato a umění. Je Gaia malá, v alb špic stavíš patu... Sycophantu. Morálka v retu všech, leč pól... Je těchou hérů hoře zřít...
III. K volbě barev: Memnone, stanz tvou chci zachytiti... Zlo malé velkým v onyx... Dialog u pilastru vestibulu dómu Mus. Hle, prchá Lesbie... Divadlo králů. Na troskách, patróno, tvé edice... Hle, kmenu v bok se budí dryada... Finale v omluvu proporce edice a fasciclu. K degeneraci vkusu.
E: av; 2004
[9]